Teluk Intan + Tapah ! :)

Kemek bhai kete mak aku niii, aku terlanggar busut waktu sesat cari rumah sorang pakcik tu. Kemek Kemek Kemek ! Macam2 jadi kt kete ni waktu ni, dgn handbrake rosaknye, hahaha tapi Alhamdulillah selamat sampai dan pergi. Terima Kasih !

Aku posing kat Menara Condong nih. Hahahah tak payah ckp banyak ah. Macam la tak penah pegi :D

Jalan nak ke Tapah ditutup.. Lain macam je jalan ni woi, seram sejuk aku dibuatnye. Hukhuk, patah balekk. Cari jalan lain pulak, journey !

yeahhh.. tiada dlm perancangan.. aku ke rumah fatinsharin. Singgah kejap, satu jalan je pon.. Hehe, kwn yg selalu ade waktu aku susah dan senang :) Ntah bile nak gemok dy ni, hikhik. Comel tapi gangster ni, jgn main2. Haha

Tok kesayangan Fatin, boleh jadi tok aku gak ni. 90 dah umur dy. Pandai wat lawak mase kitorang datang menziarah. Terima kasih atas layanan yg diberi, cewwah ayat :D
  
Yeahhh, da nmpk signboard IPOH, ehh signboard ke org pnggil 'natang' tu ? Hahaha, pape ah. Laju kot aku bwk kete, hehe. Save journey pergi dan balik. Enjoy my time hanging out with my fren. Dapat jumpe kawan2 yg terpisah mase kt Matrikulasi dlu. Dpt mkn pizzahut Teluk Intan, really nice trip. Tenks to my sponsor.. Credit to puteramujahid94. Haha :)



3 comments :

memang seronok. hahaha.
seronok habis duit. :P

June 25, 2013 at 2:28 AM comment-delete

eh, mane ade habis sangat. Muahahaha :D

June 25, 2013 at 2:52 AM comment-delete

aku lah yg habis. kah3

June 25, 2013 at 10:44 PM comment-delete

Post a Comment

Leave a comment, please ? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...