Nasib seorang adik...


Aku ade seorang abang, 5 tahun beza umurnye. Biasa lah adik beradik, tak kesahla nk berkongsi ke ape. Tapi ade satu hal yg aku stress sgt2. Hmm macam ni...

 Dulu aku pernah post pasal phone aku, Galaxy R tu kan.....
Alhamdulillah la tade pape masalah, smpai sekarang aku pakai. Yg menjadi masalahnye.. Abang aku pulak pakai Galaxy SII.. Due2 fon ni mmg tak byk beza, sume lebih kurang je..
SAMSUNG GALAXY SII

SAMSUNG GALAXY R

Okay, go on pada masalah aku tu, bateri fon kitorang sama ! Dan bateri abg aku sekarang ni mmg bermasalah. Bateri fon dy ROSAK la senang citer. Bateri habis cepat, buatkan hang. Bla bla bla, jadi dia selalu mintak tukar bateri dgn aku. Aku ni pulak yg jenis yg suke tgk bateri fon tu penuhh je. So, kitorg tukar bateri, SII dy full, R aku kosong. Aku la yg kena mengecaj nye. Dan bile bateri SII tu masuk kat fon aku, fon aku pulak yg hang, saaangaatttt streeesss.. Huhh
Dia keje.. Balik rumah malam, mintak tuka bateri dgn aku, then dy klua blek. Ge main futsal la, ape la, ade je aktiviti dy. Aku pon ade plan aku gak, bateri aku yg sentiase kosong sekarang. Sedih ah mcmni. Tamatla sudah kisah Nasib Seorang Adik T.T 


6 comments :

Naseb baik aku xde abang. :P

June 22, 2013 at 5:47 PM comment-delete

Hang la abang yg mnyusahkan adik2 tu, haahaha

June 22, 2013 at 11:27 PM comment-delete

Aku abang yang baik kot. hahaha. paling ringan pon makan kaki je. :P

June 22, 2013 at 11:57 PM comment-delete

tahniah eh, hahaha :p

June 23, 2013 at 12:03 AM comment-delete

sengal sab ang letak gambor gituh hahaha

June 23, 2013 at 12:16 AM comment-delete

Hahahah style kan ? :3

June 23, 2013 at 12:59 AM comment-delete

Post a Comment

Leave a comment, please ? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...