Kenangan2 di KMPk...

Konpem la aku rindu nak main Golf. Huhuhu Kelab Golf 7 mengajar aku bermain golf. Tiger Woods ! Aku cabar hang lawan aku, datang Ipoh kita main sama2 eh Wood :D

Tengok ! Macam tongkang pecah bilek aku bile nak exam, haha ni PSPM1.. Study hard beb.. Cey, padahal main gitar, melalak sakan dlm bilek.. Nak tgkp gamba, sume poyo. Hakhak, miss this moment :')

A3 ! Ni awal2 sem lagi, sume kepala tegak lagi. Akhir2 sem, bukan kepala tegak. Kepala pon dah takde, sume stok ponteng. Aku ? Haha, aku baik kot. Attendance full, ntah sape yg signkan, papepon terima kasih ! Hehe :D

Permandangan di depan bilek aku T3.24 Seri Iskandar. Tak menyenangkan ? Lantakla, kenangan ni. Hahaha sewel dohh aku :3

Masjid Al-Maghfirah.. Antara tempat aku paling rindu kat KMPk, yela antara tempat yg aku selalu pergi. Main chess, tennis, badminton sume kat dalam ni lah. Haha

Ni kat tandas tempat golf ni..  Kat Clearwater, Batu Gajah. Tandas dy perghhh, mcm bilek hotel beb. Haha, cantek giler.. Snap !

Kesesakan yg berlaku waktu kelas. Macamni la hari2 kat KMPk. Sesak dgn pelajar2 yg gigih utk menuntut ilmu. Haha, Good view dari tingkat 3 ni. Aku kalau kelas kt tingkat 3 konpem kelas math Miss Nazuha.. Mizz !! Lagi rinduuuu kat miss !

Okay,  ni pemandangan dari Lecture Hall. Hahaha, aku memang takde keje. Adioss :)

0 comments :

Post a Comment

Leave a comment, please ? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...